לוגו מכון צללים

סיוע בהכנת עבודות אקדמיות וסמינריונים

מכון צללים הוקם על בסיס תובנות שהוסקו לאחר סיום הלימודים שלי באקדמיה כבוגרת של כמה תארים.
מטרת המכון היא לסייע לסטודנטים ובוגרים בהכנת העבודות האקדמיות הדרושות להם לתוכנית הלימודים. כמו כן המכון מסייע במיומנות רבה בהכנת עבודות סמינריון, ניסוח שאלות מחקר, ניירות עמדה בכל הנושאים ושיכתוב בעברית ובאנגלית.

לקבלת הצעת מחיר, מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ דיגיטלית ללא עלות
0 +
עבודות אקדמיות ​
0 +
עבודות דוקטורט​
0 +
עבודות גמר בהנדסה​

אנו כאן רק כדי לסייע לך!

"מכון צללים" מבצע את עבודתו עבור הלומדים לתואר ראשון ושני וכן הלומדים לדוקטורט בכל התחומים ובכל הארץ כבר למעלה מ-20 שנה. עובדי המכון מכירים היטב את הפרטים והכללים האוניברסיטאים המחייבים ונימצאים בקשר רצוף עם הנהלות האוניברסיטאות והמיכללות החשובות בישראל.

המכון מקפיד על כתיבה מקורית ומעסיק עובדי מחקר מעולים לצורך זה, כולל הדרישות לביצוע תיקונים.
כמו כן אנו מקפידים על זמינות גבוהה לאורך כל התהליך לשביעות רצונם של לקוחות שלנו.

כיצד זה עובד?

הציונים שלך חשובים להצלחתנו ומטרתנו היא לסייע לך להשיג את הציון הגבוה ביותר.

עבודות אקדמיות

התחייבות ל 100% כתיבה מקורית שעומדת בבדיקת התוכנה לבדיקת העתקות. התחייבות לתיקונים והגהות על פי הצורך. צוות כותבים וותיקים ומנוסים באלפי עבודות ואלפי סטודנטים מרוצים. אנו שומרים על ממוצע ציונים מעל 90 במהלך 10 שנות פעילותנו. מבצעים את כל סוגי המחקרים ע"פ כללי האקדמיה.

עבודות סמינריוניות ועבודות גמר

צוות כותבים מקצועי עם וותק רב שנים בכתיבה אקדמית, מתחייב ל: 100% מקוריות ע"פ הנחיות מרצה וכללי הכתיבה האקדמית. ביצוע עבודות סמינריוניות ועבודות גמר לתואר ראשון ושני. שימוש כל שיטות המחקר כולל שימוש בתוכנה SPSS, ניתוח פלטים וסטטיסטיקה. עבודות גמר מותאמות אישית לפרויקטים שונים ועמידות בתקן התמ"ת.

ניירות עמדה

כתיבת ניירות עמדה מקצועיים ואיכותיים במגוון נושאים: חינוך, כלכלה, מדיניות, ביטחון ועוד.

הצעות למחקר

צוות מקצועי יבחן את הצעת המחקר המתאימה ביותר לכתיבת העבודה ע"פ הנחיות המרצה ובקשב רב לבחירתו של הסטודנט וינסח את הצעת מחקר כולל ביבליוגרפיה, תקציר ופרק ראשון לאישור המרצה וילווה אותו משלב ההצעה ועד לסיום העבודה בהצלחה.

כתיבת דוקטורט

צוות וותיק ומקצועי המתמחה בכתיבת דוקטורטים וליווי אדמיניסטרטיבי פועל לרישום באוניברסיטאות מוכרות בעולם ובארץ ומבצע את כל סוגי המחקרים וכתיבת המחקר באופן יסודי ומקצועי בליווי אקדמי פרטני עד לסיום הדוקטורט.

עבודות גמר מקצועיות

צוות הכותבים הוותיק שלנו מתמחה בכתיבת כל סוגי עבודות הגמר המקצועיות העומדות בקריטריונים של משרד התמ"ת וכל המכללות ע"פ כל התקנים להגשת עבודת גמר וע"פ דרישות המכללה.

תרגום ועריכה לשונית

צוות מומחה לתרגום אקדמי מעברית לאנגלית ומאנגלית לעברית, וכן גרמנית, צרפתית, וספרדית. תרגום מאמרים, תרגום עבודות, תרגום מחקרים. עריכה לשונית על ידי עורכים ספרותיים מקצועיים וותיקים. שירות הגהות וניסוח.

שיעורים פרטיים

ליווי פרונטלי ואונליין בכתיבה עצמאית של הסטודנט, עזרה בגיבוש הצעות מחקר, איתור חומרים, ליווי לאישור מרצה להצעת מחקר, תיקוני עבודות והצעות מחקר בהדרכה צמודה ופיתוח הכתיבה האקדמית על פי הכללים.

המכון שם דגש רב על דרישות המרצים ועושה שימוש במגוון עצום של מקורות מידע.
ניסוח העבודות הינו ייעודי וזאת כדי להקפיד על 100% של מקוריות במטרה להשיג עבורך את הציון הגבוה ביותר.

בודק...