לוגו מכון צללים

קורס אימון וליווי שיווקי לעסקים קטנים ובינוניים

לימודי אימון וליווי שיווקי לעסקים קטנים ובינוניים

פתיחת הקורס 01/02/2023

הקורס יתקיים בימי רביעי בשעות אחה"צ באוניברסיטת בר אילן.

היקף שעות: 80 ש"א

10 מפגשים פרונטליים, 6 מפגשים בזום + פרקטיקום בן 9 מפגשים

רציונל הקורס:

מודל הקוביה לעסקים הינו מודל חדשני שפותח מתוך הצורך של בעלי עסקים בשטח, לתת מענה מהיר ומותאם לדרישות השוק המשתנות, לפיתוחים הטכנולוגיים ולשינויים בערוצי השיווק מודל ייחודי זה משמש ככלי עבודה לארגון וניתוח המידע הידוע והגלוי והמידע שעדיין נסתר לבעל העסק ומקיף את כל האספקטים הסובבים את העסק הקורס מקנה התנסות מעמיקה ומעשית עם תהליך חקירה מתודי מובנה שאת עקרונותיו ניתן לחזור ולשחזר על כל מוצר וכל שרות בעזרת מודל הקוביה שהוא כלי ירוק-עד.

הקורס לאימון וליווי עסקים קטנים ובינוניים מעניק מגוון כלים לפיתוח היקפי של העסק בגישה הוליסטית ויסודית, הכוללת מיומנויות שיווק, מכירה, גיוס לקוחות ריווחיים ושימור לקוחות עבר, חיזוי השוק והתנהגות הצרכנים הצפויה בעתיד. הקורס בנוי ממערך הדרכה עשיר המבוסס על מקורות העשרה והשראה ובמהלכו מתגבשת בין התלמידים קהילה תומכת של מלווים ומאמנים שהם בעלי עסקים בעצמם המחוייבים לתהליך ומדברים שפה אחידה, שפת הקוביה.

מודל הקוביה והקורס לאימון וליווי עסקים קטנים ובינוניים פותחו על ידי הגב' אביטל אריכא, שהיא בראש ובראשונה עצמאית ויזמת המכשירה מרצים ומנחים בתחומי הדרכה שונים. הקורס המוצג לפניכם הינו תולדה של עבודה עם מאות בעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר לומדים את שפת מודל הקוביה בקורסים ובליווי אישי ומותאם לצרכיהם.

מטרות הקורס

מטרת הקורס היא להכשיר מאמנים לליווי עסקים קטנים ובינוניים בשיטת מודל הקוביה. לסייע בביצוע ניתוחים עסקיים ושיווקיים, בפיתוח עסקי בחיזוק המותג והתאמתו לדרישות ותנאי השוק המשתנים.

בין המטרות האופרטיביות העיקריות ניתן למנות:

הכירות מעמיקה עם מודל עסקי ושיווקי שהוא כלי מדיד וידידותי לשימוש עצמאי על ידי בעל העסק, ומסייע למאמן לגייס מוטיבציה שמקורה במיקוד שליטה פנימי של המאומן. גישת הקוביה היא שהתשובות נמצאות בידיו והמלווה ותבנית החשיבה מסייעים לבעל העסק לקבל החלטות באופן עצמאי.
העצמת ידע במגוון טכניקות וכלים לאיסוף מידע למטרת לתכנון יעיל ומדויק של מוצרים ושירותים חדשים וקיימים בכל שלב בו נמצא העסק.
לימוד מתודה עליה ניתן לבסס תוכניות עסקית ושיווקיות מדויקות ומותאמות.
מודל הקוביה ליזמים בפיתוח רעיון לכדי מוצר או שירות.
יצירת מציאות עסקית חדשה, אינדיבידואלית ומותאמת לכל עסק.
הקניית טכניקות לבעלי עסקים לביסוס ערך המוצר וטכניקות לשיפור מיומנויות מכירה ושיווק, בזכותן יוכלו ליצור ללקוחותיהם חווית מוצר נחשק ויצירת ערך מוסף, תרבות ארגונית תומכת ותודעת שירות משופרת.
מתן יכולות סינון מידע לא רלוונטי למטרת קבלת החלטות מושכלות מבוססות תוך התמקדות בקהל לקוחות מניבים.


אוכלוסיית היעד

הקורס מיועד לגברים ונשים הרואים בליווי ופיתוח עסקים קטנים ובינוניים שליחות:

מתאים לאנשים המעוניינים לרכוש גמישות מחשבתית ומיומנויות בהתאמת העסק לשינויים הגלובליים, הטכנולוגיים והשיווקיים.
בעלי ותק בעולם העצמאות של לפחות 3 שנים והצלחה מוכחת
אנשים המעוניינים בידע שימושי מעולמם של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים
ובתבנית חשיבה מסודרת וקלה ליישום אותה ניתן להכיל על כל מוצר או שרות קיים או בפיתוח

לימודי תעודה וקורסים נוספים

בודק...