לוגו מכון צללים

קורס הכשרת מאמנים לפיתוח כישורי הצלחה

לימודי הכשרת מאמנים לפיתוח כישורי הצלחה

הקורס בנוי כתפיסה רב תחומית ומובנה על 3 גישות אשר שזורות, אחת בשנייה ומספקות ידע ועקרונות פעולה לצורך עולה וגובר בשנים האחרונות בתחום האימון של פיתוח וחיזוק מיומנות הצלחה ללמידה אצל דור העתיד

גישת הפסיכולוגיה החיובית – מתמקדת בחקר הרווחה והשגשוג האנושיים ובפיתוח חוסנו של האדם דרך חיזוק תחושות מסוגלות עצמית ומוטיבציה.
גישת הניהוליות – מבטאת את התפיסה שהדברים ניתנים לשליטה וניהול ומגדירה את המידה שבה חש הפרט שמשאביו הפנימיים (חוזקות ויכולות) והחיצוניים (אחרים שניתן לסמוך עליהם), עומדים לרשותו ומסייעים בהתמודדות עם האתגרים.
גישת המשמעות – טוענת כי אדם אחראי למעשיו דרך שילוש המורכב מ: חופש רצון, שאיפה למשמעות ומשמעות החיים. בקורס, שיקוף הידע התיאורתי מחקרי דרך חוויה, תייצר משמעות ותובנות רבה בקרב המשתתפים ותאפשר להם להטמיע גישה החיובית וניהולית כשפה מעוררת מוטיבציה פנימית שניתן להעבירה הלאה למתאמנים
הקורס מזמין את משתתפיו לבחון את הקשר בין תפיסות עצמיות ומשאבים פנימיים, לחזק את הקשר החיובי ביניהם ולהטמיע כשפה ומתודולוגיה עקרונות מעולם הפסיכולוגיה החיובית יחד עם אסטרטגיות ניהוליות ללמידה שיסייעו למאמנים למנף בדור העתיד.

מטרות הקורס :

להכיר ולאמץ תבנית חשיבה מתפתחת, חיובית ואסטרטגית כגישה מקדמת

כישורי למידה וצמיחה אישיים

להכיר את תהליך הלמידה וסגנון הלמידה האישי ככלי רפלקטיבי לחיזוק מיומנויות למידה מותאמות אישית

להטמיע עקרונות פעולה אסטרטגיים כדי להפוך את מיומנויות הלמידה של צעירים ליעילות יותר.

להעמיק יכולות הנחיה ו/או אימון של המשתתפים תוך שימוש במרחב הקבוצה בקורס

אוכלוסיית היעד

העוסקים או המבקשים לאמן ולהצמיח בצעירים תחושת מסוגלות וחיזוק מיומנויות למידה אסטרטגיות – גבוהות

היקף הקורס – 100 שעות אקדמיות

לימודי תעודה וקורסים נוספים

בודק...