לוגו מכון צללים

קורס פיתוח והעצמה באמצעות חוש הומור

לימודי פיתוח והעצמה באמצעות חוש הומור

רציונל הקורס

ההומור, הקיים בעולמנו מאז ומתמיד, מוכר לכל בני האדם והשפעתו רבה על הסביבה האנושית בה אנו חיים. אנו משתמשים בהומור לצרכים שונים: חברתיים, קוגניטיביים ורגשיים. חשיבות ההומור בחיינו היא רבה מאוד, הומור הינו האופן בו אנו תופסים את החיים. הומור פותח גם קשרים, מקרב בין אנשים, משנה את האווירה, וכמובן מעלה את מצב הרוח בשיח בין אנשים.

אנשים שהמקצוע שלהם דורש עמידה מול קהל עם מסרים לעיתים כבדים, באמצעות הומור, ישכללו את המסר ואת המיומנות שלהם ליצור חוויה ואמפתיה.

מטרות הקורס

המשתתפים בקורס יקבלו כלים והקניית יכולות הומוריסטיות,

נבין כמה הומור הוא רציני, עמוק, נצרך ובסיסי ביומיום שלנו.

נפתח יצירתיות ויכולת הבעה עצמית.

נשכלל את המיומנות לחוש הומור- לחוש את המצב, נלמד לברר האם יש אפשרות להומור, להרגיש את הקרקע מי עומד מולי, קריאת מצבים, איך אני מזהה את המצב, כשיש לי את האופציה לבחור איך אני מגיב, האם אני נלחץ וכעוס או שאני בוחר בתגובה מחוייכת.

הקורס יהווה חממה לפיתוח חוש הומור אצל אנשים, ראיה יותר הומוריסטית זיהוי מצבים קומיים בחיים, שהחיוך יהיה נוכח בחיים. על ידי אינטראקציה בקבוצה ושיתוף פעולה נהווה כר נח לעידוד ההומור, ופריצת החשש לייצר הומור בקבוצה ולא לפחד מתגובות קשות, מה שקורה לעיתים בחברת אנשים, קרובים וזרים.

אוכלוסיית היעד

מרצים, יועצים, מנחים, מאמנים ואנשים המעוניינים לשלב הומור מול קהל בהרצאות ובשיעורים, ורוצים לפתח את היכולות הבין אישיות שלהם באמצעות מנגנוני הומור החבויים בתוכם.

היקף הקורס – 40 שעות אקדמיות

לימודי תעודה וקורסים נוספים

בודק...